SportSET

Trek Dual Sport nowej generacji 5 – czy amortyzator jest taki niezbędny?

Trek Dual Sport gen5 – rower naprawdę do wszystkiego.

Pewnego razu w lesie Król Zwierząt kazał stanąć po prawej stronie zwierzętom ładnym, a po lewej zwierzętom mądrym. Po chwili zamieszania zwierzaki rozeszły się na swoje miejsca, a na środku polany stanęła Żaba. „Na co czekasz?” Pyta Król? „No przecież się nie rozerwę!” Odpowiada Żaba (oczywiście żabim głosem). I tak dokładnie jest z najnowszym Trekiem Dual Sport. Należy jednocześnie do wielu kategorii i pod tym względem przewyższa to, co oferują poprzednie generacje. Poniżej przeczytacie na czym polega jego wszechstronność. Przeprowadzimy Was przez rozmowę z Panem Mariuszem i Panią Marzeną, młodymi rodzicami którzy przyjechali po rowery. No, takie wiecie… do wszystkiego… I wyszli zadowoleni z dwoma Dual Sportami.

 

Bo my lubimy w terenie…

Pan Mariusz mieszka z żoną w mieście, ale jest to miasto z dostępem do wielu parków i lasów. Czy można w nich jeździć Dual Sportem? Oczywiście można. Ten teren to będą przeważnie drogi polne, wąskie ścieżki na wałach, słabej jakości asfalt przy dojeździe na działkę. Spokojnie ogarniemy nawet lekkie korzenie w warszawskich parkach (niekoniecznie najtrudniejsze trasy Kampinosu) i płyty betonowe, których łączenia bez pomocy DS pozbawią nas wszystkich plomb, albo przynajmniej frajdy z jazdy. Nowy Dual Sport ma wspaniałe szerokie opony nałożone na koła 27,5 cala. Ten balonik poradzi sobie z niejedną nierównością, pęknięciem, korzeniem i nawet tego nie zauważycie.

I tak po ścieżkach z rodziną…

Pani Marzena lubi wycieczki rodzinne i chciałaby pojeździć z rodziną po ścieżkach. Bardzo wygodna geometria łączy komfort i poczucie kontroli. Wspomniane wcześniej opony mają na środku pasek gładkiej gumy, która znacznie obniża opory toczenia przy korzystaniu z gładkiego asfaltu i pol-bruku, którymi wyłożone są często ścieżki. Dzięki wyprostowanej pozycji Pani Marzena może podziwiać krajobrazy i jednocześnie spokojnie patrzeć na swoje dzieci i ich śmiałe poczynania na ścieżce.

A po siłce to lubię przycisnąć… Albo pojechać na wyprawę…

Pan Mariusz (za zgodą żony, oczywiście) chodzi na siłownię i lubi uzupełniać trening o jakieś szybsze jazdy na rowerze. Czy DS się do tego nada? Oprócz komfortu oferuje wystarczająco sztywności, żeby z naszej siły dobrze rozpędzić rower. W zależności od wersji możemy mieć szeroki zakres przełożeń 2×8 lub 1×10, za pomocą których pomkniemy do przodu. Śmiało, szybko i pewnie, dzięki świetnym hamulcom tarczowym, które pomogą kontrolować rower w każdych warunkach i na każdej nawierzchni. Wersja „Equiped” trafia do właściciela wyposażona w bagażniki, które można solidnie dociążyć i wygodnie podróżować bez naruszenia równowagi roweru. Ładunek może być naprawdę spory – całkowita dopuszczalna masa roweru to 136 kg!!!

Dobra, biorę go!

Jeśli chcesz zostać szczęśliwym posiadaczem nowego Treka Dual Sport gen5, albo przekonać się, czy jest to rower dla Ciebie zapraszamy serdecznie na ul. Obozową 95 do SportSet!
Nie, żeby coś, ale schodzą naprawdę szybko, więc ten… teges…

Oferta rowerów Trek Dual Sport gen 5 -> kliknij TUTAJ.

Do zobaczenia!!!

Powiązane posty